Klamath, město lovců

Klamath, dnes jedna z usedlostí na severní hranici NCR, byl vždy známý jako vynikající loviště gekonů. Někteří tvrdí, že za to může specifické podnebí, jiní ukazují na nedaleký předválečný důl, kdysi používaný jako skládku toxického odpadu. Ať už je důvod jakýkoli, faktem zůstává, že okolí města se hemží agresivními masožravými plazy nečekaných rozměrů.

Jako přirozená odpověď na tento problém vznikla Klamathská lovecká guilda – sdružení profesionálních lovců, kteří zajišťují bezpečnost v okolí města. Hlídkují ve dne v noci, udržují stezky volné od nebezpečí a díky nim je vždy snadné najít místní koželužnu – stačí následovat nezaměnitelný pach zpracovávaných kůží.

Trappeři z Klamathu se v oblasti Wesayso Falls pohybují už několik let a dobře ji znají. Jsou otevření cizincům a vědí, jaké hrozby číhají v Pustině. Mistr Lovčí neváhá vynaložit vlastní zdroje, aby pomohl těm, kteří se ocitnou v nesnázích. Pokud se někdo ztratí v lovištích, Trappeři se vydají po jeho stopě – a pokud je stále co najít, najdou to.

Herní motivace

Pro Trappery je Wesayso Falls především loveckým revírem. Nepřivedl je sem příslib Továrny ani jejího potenciálu, ale bohatá loviště v okolí. Každého cizího lovce vnímají jako pytláka narušujícího jejich teritorium. Přesto si uvědomují, že přežití v Pustině není snadné, a místo zbytečných konfliktů dávají přednost dohodám a obchodu.

Továrna sama o sobě je příliš nezajímá. Expedici NCR vidí hlavně jako příchod nových zákazníků – lidí, kteří budou potřebovat maso, kožešiny nebo průvodce divočinou. Do dění v Továrně se nebudou plést, dokud nezasáhne do přírody v okolí komplexu. Jakákoliv změna, která by ovlivnila chování nebo výskyt zvěře, je přiměje k akci.

Vedení frakce

Trappeři z Wesayso Falls jsou pevně semknutou komunitou lovců. Specializují se na odchyt a likvidaci zmutovaných zvířat v pustině. Život mimo civilizaci je naučil dobře fungovat v malých, na sobě nezávislých a dobře sehraných loveckých skupinách. Jejich organizace funguje bez pevné organizační struktury ale jejich přirozeným vůdcem je Mistr Lovčí. Trappeři tak mají silný smysl pro zodpovědnost za svoje vlastní štěstí a blahobyt. Vědí, že nikdo jiný to za ně neudělá.

Mistr Lovčí: zastupuje klamathskou guildu lovců, neformální vůdce trapperů

Barman: Ghůl, nejstarší člen trapperské guildy v oblasti. Už aktivně neloví.

Vizuál

Trappeři nosí směs outdoorového a loveckého vybavení, často doplněného o kožešiny a kůže ulovených tvorů. Jejich oblečení je praktické, přizpůsobené životu v divočině. Spolehlivým poznávacím znakem je náhrdelník z kančích zubů.

Zaujala tě frakce? Přidej se k ní!

Kontaktuj na Discordu Coudvela (coudvel) nebo Foxe (foxhound1992).